කාමරේ ඉන්න අය

හද්ද ලාංකික කාමරේකි

Monday, December 16, 2013

සුභ උදෑසනක් ! ඔබයි මගේ ආදරය , නොයමි කිසිදා ඈතට ...|Good morning, Feel my love

මෙය ද මාගේ සොදුරියගේ නිර්මාණයක් 

ආයුබෝවන්ඩ , බොහෝ කාලෙකින් , ඊයේ එයයි මමයි මොකක්දෝ පටලැවිල්ලක් දා ගත්තා , මම නිදියනවා යැයි කියපු මම නිදියගෙන අද ඇහැරිලා බලද්දී මෙන්න මේ මැසේජ් එක විතරක් තිබුනා !! ලොකු අක්කගේ නිර්මාණය ක් විය යුතුයි සිතා මම මේක මගේ බ්ලොග් පිට්ටේ අලවනවා, මොකද මගේ ආදරවන්තිය නිර්මාණශීලී වෙච්චි එක ගැන මම මේ හරි ආඩම්බරයෙන් ඉන්නේ !



උදේ වෙනකොට ,
රෑ තිබුණු කළුවර...
අමතක වෙනවා 
ඒත් 
ආයිත් රෑ නොවී තියෙයි ද ?

හොයාගෙන එනකොට ,
තනිකරලා ගිය හැටි...
අමතක වෙනවා 
ඒත් 
ආයිත් තනි නොකරයිද ?

ආදරෙයි කිවුවම,
එපා කිවුවේ ඇයි ...
අමතක වෙනවා
ඒත් 
ආයිත් එපා නොකියයිද ?

ඒ වගේ...

හිතට දැනෙනකොට 
මට මාවත් 
අමතක වෙන
ඒත් 
කොයි වෙලේ 
නැති වෙයිද මුළු හිතටම වද දෙන ,

අමුතුම දෙයක්, මට දැනෙන මේ ආදරේ ....!!

ඔය උඩ  තියෙන චිත්‍රයත් ඇගේම නිර්මාණයක් !!!

6 comments:

  1. නිර්මාණ දෙකම හොඳයි.එයාට ලස්සනට චිත්‍ර අඳින්න පුළුවන්...

    ReplyDelete
    Replies
    1. චිත්‍ර අදින්න පුළුවන් බව නම් දැනන් උන්නා , මොකද එයා චිත්‍ර ගුරුවරියක් නිසා , ඒත් සිතුවිලි ගොතන්න හැකියි දන ගත්තේ අදයි

      Delete
  2. බොහොම නිර්මානාත්මක අදහස් කීපයක්,චිත්‍රයත් ලස්සනයි ඔබේ එයා හොඳ කලාකාරියක් නොවැ

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔව් ඔව් !! ( ආඩම්බරයෙන්) තැන්කු
      ස්තුතියි

      Delete
  3. පැන්සලෙන් ඇන්ද එකක් නේද

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔව් ඔව් සහෝදරයා ...අගෙයි නේද? බොහොම ස්තුතියි කාමරේට ගොඩ උනාට ..මම අකුරුත් ලොකු කරා !! අර එදා කිවුව ලෝර්ඩ් වෙන්න වෙලා යන එක තවමත් එහෙමම ද ???

      Delete

අදහස් උදහස්